H to the O, hello!

Trött...

Men för glad för att sova...

Ja just det, bloggen och alla tusentals kikare!

Hej. Efter en vecka till på min lärorika praktikplats är det alltså två veckor kvar, se så smart jag blivit. Nej men seriöst, jag har lärt mig fett med grejor!

Klockan visar 02.37 och jag antar att man kan lite på'n. Det är sent och jag har borstat tänderna, men sminket är än på. För lat för o tvätta bort ikväll, men det är faktiskt bara mascara så läget är lungt guys! Jag ska försöka tagga ner, för jag har faktiskt garvat lite nu den senaste timmen eller de två senaste. Mycket uppskattat! Hoppas er natt smakar lika gott som min kommer att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0