Kort sagt


Gårdagens fest blev mycket lyckad. Jag dansade mycket i höga klackar vilka jag krigade med att behålla på. Men fram emot småtimmarna åkte dem av och då fortsatte jag natten i strumplästerna, vilket gick galet bra det med! Maten var god och folket blev roliga, vi sjöng och skrattade och hade det bra. En av höjdpunkterna på festen var biktbåset som jag uppskattade väldigt mycket, dock hade jag inte mycket att komma med.

När alla gäster stuckit hem var det bara vi (barnen), servitörerna och självaste hedersparet kvar, kvar för att städa och ställa i ordning alltsammans i två timmar. Först klockan fyra somnade jag för att sedan gå upp ett litet antal timmar senare. Då fick jag palla mig iväg till VLT och fotograferas för min artikel som publiceras på fredag. Resten av dagen spenderade jag framför TVn med Anna och gästerna från Helsingborg. Och nu är jag nykommen hem från en film på bio med Maja och Rebecca, filmen var bra och så var sällskapet å. Men nu känner jag mig hyffsat seg, det blir sängen härnäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0