Kör på nytt

Här var det tomt! Jag fick för mig att radera hela arkivet, kände att jag inte ville stå för den texten jag skrivit här förut, även om det inte var något större fel med den. Kommer nog alltid få den känslan förr eller senare när jag skrivit några rader här i bloggen. Men för att få tillbaka min inspirationen till att blogga så var jag helt enkelt tvungen till att röja.

Nu är det December, en av de bästa månaderna på året. Då är det klart att jag måste dokumentera julstämningen för fulla muggar. Min kära klass står för julkalendern det här året och den har idag dragit igång. På fredag är det mitt, Ellen och Majs avsnitt som visas. Vi fick den klar idag, och en sån lättnad det är att ha den färdig. Dock har vi ett par avsnitt kvar som vi tar tag i nästa vecka. För nu har jag egentligen tagit helg. Jag är ledig imorgon och på fredag har jag skoltid en timme på Feelgood för att spinna, inte helt fel. Under min långhelg ska jag ändå plugga en hel del och skriva på en artikel, den har snart deadline och jag är lite fast i den med för många idéer. Men allt ordnar sig.

Ett foto från höstlovets resa till Spanien. Den här dagen var den bästa på veckan då jag och mamma var i Mijas. Oja, det var en väldigt bra tid borta från Sverige. Och nu kan jag inte undvika att längta tillbaka när det är väldigt kallt både utomhus och inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0