Jul och sånt

Det var fyra dagar sen jag rörde en dator, mellan det och nu har jag knappat besvärat på min emellanåt jobbiga mobil. Men jag har faktiskt börjat älska den mer och mer och nu efter att jag har fått ett 8GB minneskort i julklapp fixar lite ny musik att lägga in på'n.

Och nu en update över vad jag varit med om under de senaste dagarna.

22 - Skolavslutning, fika med vänner sen hem för att fira Bettan på 50-årsdagen. Senare också middag på Limone och vidare på avslutningsfest med vänner från skolan. Det var fest hela dagen helt enkelt. 



23 - Bilar till Köping med Klara, käkar på Donken och fikar hos hennes Hallsta vänner. Åker och badar på Kristiansborg med Anna dagen innan julafton, en konstig känsla.



24 - Julafton hos pappa och som vanligt fick jag inte mandeln i gröten. Godaste julbordet någonsin och en hel del bra klappar. Plus att jag ägde på gömma nyckeln, och blev den som vann sista gången för denna julen.

25 - Kollar på Kalle och chokladfabriken med pappa och Anna på morgonen. Dags för julafton nr.2, packar och sen kör jag till mamma. Vi tar det hela från gårdagen på repeat. Spelar ett spel jag fått från VLT, Cranium med Bernd, Fredrik och mamma. Visade sig vara ett grymt spel som ska spelas på en spelkväll så småningom.


Kommentarer
Postat av: you know ho

Va mysigt vi hade det :-P

2010-12-28 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0