Jag säger A

Idag fotade jag en julig sak, vad det var får man reda på på fredag. Innan dess förblir det en hemlighet, men inte för de få jag redan berättat det för. En sån dryg typ som säger A men inte B är vad jag leker nu, och det gör jag ofta annars också! Men man gillar mig ändå?



Om jag nu inte vill prata mer om det. Testar jag en lista, så man får reda på min dag lite mer detaljrikt:

 

Vad gjorde du klockan åtta imorse: Jag klädde på mig ytterkläderna för att sedan gå i tio minuter till bussen, det var kyligt.
Det senaste du sa till någon: Julkorten ligger på köksbordet. 
Vad har du druckit idag: Faktiskt bara vatten, om inte saften från en hel del clementiner. 
Vad var det senaste du åt: Clementiner.
Vad var det senaste du köpte: En gurka. 
Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är röd och nymålad, förr var den grön.
Vad var dagens höjdpunkt: En riktigt god lunch, det var stuvade makaroner och prinskorv. Massagen var skön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0