Inget halt sammanträffande

Märkte att det var halt på vägarna då jag nyss var ute och övningskörde. Så halt att jag och Peter igår åkte en buss som sladdade till vid en korsning, och då kändes det allt i magen. För mig går det trögt med övningskörningen och att det nu är snö och halt gör ju inte det hela mycket bättre. Känns segt men jag ska fortsätta att kämpa.

Det är en liten klockren grej som jag tänkte tala om. Sagt och gjort så var jag nere på stan för att handla julklappar. Bredvid mig gick Anton och tillsammans passerade vi ett par försäljare i Gallerian. Jag kollade som vanligt åt ett annat håll, och jag hade ett bra själ varför. Men såklart stannar Anton till vid en av försäljarna och vill tydligen veta mer.

Anton: I'll think about it, how long will you stay here?
Försäljaren: Only today!
Jag: Nej, han stannar längre.
Försäljaren: Special price today!
Jag: Nej det är det inte.
Anton: Okey, I'll think about it and then come back.
Försäljaren: No you won't.

Jag hade stannat där tre gånger redan, en gång när Anna, en gång när Fanny och en gång när Peter stannade upp. Jag visste hur det låg till!

Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha bäst!

2010-12-20 @ 22:18:15
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/
Postat av: Danielo

HAHA grym!

2010-12-21 @ 07:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0