Call girl

Ringer runt lite, kom nyss fel och det var nära att jag glömde säga förlåt. För inte är det kul när någon ringer fel till en. Tänk om man ligger ner bäddad i soffan framför ett grymt TV-program som man inte kan pausa, det ringer och man måste palla sig upp för att svara eftersom det kan vara viktigt! Så är det bara en felringning... it usually sucks. Små klishiga ord på engelska är mina favoriter.

Jag tog en av mina fredagsbakade bullar med ett glas mjölk, och den var på-mitt-sätt-smarrig när jag åt den varm från mikron. Plus att mormor ringde igår för att få receptet till lussebullarna då hon tyckte dem var jätte goda! Så mitt löfte om att aldrig mera baka kanske inte håller i sig länge till, men vad gör de när jag lever lite dubbelmoraliskt?

Kommentarer
Postat av: mm

Callgirl, engelska: ringflicka, är en prostituerad flicka eller kvinna vars sexuella tjänster beställs genom att ringa i telefon.



bara så du vet liksom

2010-12-08 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0