A big yes yes

Ohw mitt huvve! Det värker och det är nog delvis för att jag inte stoppat i mig något på länge. Därför väntar jag nu spänt på middagen. Och när jag ändå är inne på temat mat så låt mig fortsätta med mina listor, nu över saker jag då älskar.

Fazer choklad från lösgodis-hyllan i Skrapan-ICA
Lindt chokladbollar
Snittar
Ägg och kaviar
Smörgåstårta
Lussebullar med vit choklad
Tonfisk
Kladdig kladdkaka med grädde
Varmchoklad med grädde
Nybakat bröd, gott pålägg och tomat med en nypa örtsalt på
Ost på kex, ost på bröd, ost på pepparkakor (juste, jag gillade ju inte pepparkakor), ost på mat
Rökt ost
Viking pizza med röd sås på sidan om från Näckrosen
Julmust
Sås



Simple as that! Så nu vet man vad man inte ska bjuda och vad man ska bjuda mig på. Det är bara att slå till helt enkelt.

PS: "Klapparna är färdiga och lika så är inslagningen av dem" - Tjejen som är ute i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0