A big no no

Här är en lista över saker jag inte äter. Det är inte för att jag tycker de smakar illa, det är bara inte något som jag stoppar i mig då det finns något bättre i närheten, som choklad.

Maränger
Strössel
Välling
Popcorn
Pepparkakor
Blodpudding
Fiskbullar
Lök
Nyponsoppa
Kåldolmar

Men jag åt tre pepparkakor idag som jag tyckte var goda, jag har slutat be om pizza utan lök och senaste gången jag kollade på film åt jag popcorn, det gick an.
Så nu vet man vad man inte ska bjuda mig på på en date, men jag antar att man inte ger mig en flaska välling till middag. 
To be continued med en lista över saker jag avgudar.

Kommentarer
Postat av: Danielio

Carro, förlåt. Men hur kan du inte gilla popcorn?!?!? Okej du åt det nyss.. men jag menar de är ju liksom en favorit

2010-12-20 @ 22:23:32
Postat av: Carro her self

Smakar ingenting, det är som att käka gammal luft!

2010-12-20 @ 22:35:29
Postat av: Sara

Men jo Carro, smörpopcorn som man äter på bion! Hur gott som helst :) Jag väntar med spänning på nästa lista

2010-12-20 @ 22:40:21
URL: http://sajbe.blogg.se/
Postat av: frida

Oh, det vore onekligen förskräckligt om en date bjöd på välling till middag. Förskräckligt och lite, lite läskigt.

2011-01-01 @ 13:03:45
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0